Strandgårdens Grundejerforening

  1. Regnskab.

Opdatering på overtagelse af regnskab og registrering af bestyrelsesmedlemmer i Arbejdernes Landsbank.

Status på indbetaling af kontingenter.

Christian rykker banken for registrering af bestyrelsens medlemmer.

2.    Veje og dræn.

Oprensning af kloakker.

Inspektion og eventuel rensning/reparation af fælles dræn.

Vejbrønde skal renses 2 til 4 gange om året eller efter behov.

Christian kontakter Svend Erik Nordby og aftaler dato for næste udførelse.

På grund af forventede store vandmængder i fremtiden, har bestyrelsen vurderet, at spuling og rensning af dræn og kloakker skal ske oftere, så der indhentes tilbud om en fast aftale.

3.    Kommunikation.

Adgang til e-mailkonto og besvarelse af indkomne e-mails.

Alle tidligere adgange til foreningens fælles e-mail skal nulstilles, så der kun er adgang for medlemmer af den aktuelle bestyrelse.

Det er primært formand og kasserer, der svarer på mails, men alle BM er velkommen til at læse og orientere sig.

4.  Fordeling af opgaver

Veje og dræn: Ole, Michael og Christian Hjemmeside: Anne

Andet

a)

Der blev drøftet skiltning, eller andre mulige løsninger for at farten, særligt på det første stykke af Strandager ved indkørsel fra Vesterbrogade, bliver sænket.

Bestyrelsen laver en kampagne for fartdæmpning i foråret 2025, inden sæsonen med megen trafik begynder.

Derudover foreslog Michael, at man kunne overveje at inddrage lidt af “det grønne hjørne” v/Vesterbrogade, da indkørslen til Strandager er meget snæver, og det skaber trafikale problemer. I så fald kunne det undersøges i forbindelse med renovering af de resterende veje (etape 2).

b)

Lodsejeren ved Hulsøvej 17,19 og 20 bliver bedt om at fjerne “privat vej”- skiltet.

Næste møde afholdes den 30. november kl. 11 hos formanden.